Tehnoloģijas

Garpun – automatizēta reklāmas veidošanas un pārvaldīšanas sistēma, kurā ir iespējams atjaunot reklāmas kampaņas Yandex.Direct un Google Ads, pārvaldīt bidding procesus un sagatavot pārskatus.

Izmantojot sistēmu Garpun, ir iespējams izveidot reklāmas kampaņas ar tūkstošiem reklāmas tekstu un atslēgas vārdiem, kas tiks regulāri atjaunoti atkarībā no aktuālās cenas, precēm vai pakalpojumiem, kā arī to pieejamības noliktavā. 

Mūsu izstrādātā sistēma ir izveidota ar mērķi automatizēt kampaņu palaišanu un apkalpošanu, situācijās, kad ir liels skaits reklāmas objektu.

Ko jūsu vietā darīs Garpun sistēma?

Garpun rīku var izmantot tie, kam dinamiski atjaunojas preču un pakalpojumu datu bāze:

Interneta veikali

Marketplace

Preču online-katalogi

Sludinājumu portāli

Automobiļu saloni un tirgotāji

Nekustamo īpašumu aģentūras un citi.

Calltracking – pakalpojums, ar kura palīdzību var atsekot, cik izmaksā zvans no katra reklāmas kanāla. Iespējams savienot reklāmas kanālus ar ienākošajiem lietotāju zvaniem, kuri ienāk no šīm reklāmām. Katram reklāmas kanālam tiek piešķirts atsevišķs telefona numurs, no kura tiek veikta pāradresācija uz uzņēmuma centrālo telefona numuru. 

CallTracking palīdzēs Jums:

Calltracking.lv lietotāja profilā ir iespēja redzēt statistiku par zvaniem, kas ienākuši no katra reklāmas kanāla, un, līdz ar to, noteikt katra zvana izmaksas no katra reklāmas kanāla – Google Ads, Google.com (SEO), Facebook.com, DoubleClick Bid Manager, Delfi.lv, SS.com, Salidzini.lv, Inbox.lv, vai arī no jebkura cita reklāmas kanāla/platformas, kuru lietojat.

Papildus Calltracking.lv lietotāja profilam Jūs varat uzstādīt zvanu statistikas datu automātisku pārraidīšanu uz Google Analytics un Google Adwords.

AdHands – statistikas rīks, kuru izmanto, lai sekotu līdzi visām reklāmas kampaņām. Tas sniedz iespēju detalizēti analizēt katra reklāmas izvietojuma efektivitāti, veikt detalizētu katra komunikācijas kanāla izvērtēšanu un pieņemt pārdomātu lēmumu par to turpmāku izmantošanu. 

Interneta veikaliem ir pieejama funkcija pasūtījumu/pirkumu skaita un summu uzskaitei katrā reklāmas izvietojumā. E-komercijas uzņēmumiem ar AdHands palīdzību iespējams noskaidrot cik naudas līdzekļu tika izterēti un kādi bija ienākumi no katra izvietojuma. Ir arī iespējams redzēt, cik laika nepieciešams klientam, lai veiktu pirkumu.

AdHands sistēmas priekšrocības:

Pieteikties bezmaksas konsultācijai

    • izvērtēsim esošo reklāmas kampaņu atdevi;
    • izanalizēsim reklāmas kampaņu vai mājaslapas tehnisko pusi;
    • sniegsim 3‒5 ieteikumus** rezultātu uzlabošanai un mērķa sasniegšanai.

    ** Ieteikumus varēsim sniegt, ja tiks nodrošināta piekļuve Google Analytics.

    PIETEIKTIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI